Cele mai frumoase comentarii

Pentru ca nu mai imi vad capul de teme,teze si lectii,nu am concentrarea necesara pentru un capitol.Dar am decis ca in semn de recunoastere pentru voi,cititorii mei fideli,ce imi suportati cu succes nabadaile,toanele si lipsa de inspiratie,sa va dedic voua,celor ce lasati comentarii frumoase,cateva articole.

Nu le-am pus in vreo ordine.Pentru ca nu as avea cum.Un lucru insa mentionez in special:
Mersi din toata inima mea BibbyEllen.Sustinerea ta conteaza 100% pentru mine.Iarta-ma ca sunt o nerusinata si eu nu am mai citit/comentat nimic.O sa scap de teze & co. si o sa continuu sa citesc ficurile tale.Mai ales Memories.Il ador.

„Este superb fanficul. Nu mai am cuvinte sa il descriu si sa il complimentez. Este peste masura de reating este 1000 pe o scara de la 1 la 10. Mult mai frumos decat oricare altul. Abia astept capitolul 20. Te poop si te admir.”

Alina

„Buna! Comentez pentru prima data, desi as fi vrut sa o fac de mult mai multe ori. Scri minunat, desi sunt convinsa ca sti asta foarte bine. Nu neaparat povestea ma face sa revin pe blogul tau (deja am citit prea multe stari ale relatiei Bella/Edward incat ma simt intoxicata), ci felul tau de a scrie. Esti exact pe gustul meu. Si trebuie sa recunosc si faptul ca este o poveste destul de originala. De multe ori ma surprind cu pielea facuta gaina in timp ce citesc. Si nu sunt genul ala de persoana care se emotioneaza usor. Totusi, mi-ar placea sa vad si altceva scris de tine,alta poveste.
Succes in continuare si nu inceta niciodata sa scrii. O faci mult prea bine.”

Roxxy

„Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper tare! :X
ce frumos alegi cuvintele :) ) cred ca profesoara/profesorul tau de romana este suepr multumit de tine :) ))
bravo :X
cand vine nexxxt chpaetr?;;)”

Roxy

(P.S. Profa mea de romana este o imbecila ce ma uraste visceral si nu m-a lasat sambata sa merg la olimpiada de romana,dar a trimis-o pe marea mea dusmana ca sa poata sa imi scoata ochii.Cah.)

„multi nu stiuau de el…deci…le’am facut o favoare dandu’le linkul…si in nici un caz nu ma vei dezamagi…tu doar continua sa scri asa,in felul tau super:X”

Incredibila Bibby Ellen

„Waaaau! Prea perfect capitolul ! Am plâns.. nu pot să cred că îţi exprimi sentimentele atât de frumos într`un fic.E prea frumos!Melodia e genială,splendidă,frumoasă…Cand citeam mi`l imaginam pe Edward cântând la pian exact ca în twilight dar în altă cameră şi mi`au dat lacrimile când ascultam melodia … :-<„

Maddy

„Tragic, dramatic, super. E innebunitor modul in care scrii. Pe mine personal ma ameteste si ma aduce mai aproape de poveste. Ai un har aparte cu care scrii. Continua. Iti voi urmari fanficul. Este foarte, foarte frumos.”

Alina

„extraordinar:X
scri foarte frumos…si cu dragoste!
:-*”

Dia

„ce pot spune … am decis in sfarsit sa ma apuc sa citesc acest fanfic:D:X … regret ca nu am facut acest lucru mai de mult:( … imi dau seama ca putem sa pierd o poveste asa profunda :X:X:X … felicitari:*:*:* … astept cu nerabdare continuarea:X:X:X:X”

marymarina95

„te rog posteaza cat de mult poti indr`adevar e singurul fic dupa wide awake care ma facut sa fiu asa de nerabdatoare!!!ms mult ca postezi ceva asa de frumos!!!”

purplestar

„am plans la cap asta:xesti geaniala.nu mai am cuvinte de lauda…scrii foarte corect si cursiv.Reusesti sa descrii sentimentele foarte bine si sa il faci si pe cititor sa le simta.BRAVO!”

adelyne09

Ce am inteles din commurile voastre:

1.va place ficul

2.la ficul meu se plange.mult.Vorbesc serios.

3.ati inteles ca va iubesc.Stiu ca si voi.

Daca vrei si tu sa imi lasi un mesaj frumos,fa-o chiar acum.Asa voi gasi puterea sa continui.Caci fara cititori un fic nu e nimic.La propriu.

Lasă un răspuns

