Despre noul capitol…

Nu ati comentat deloc.Nu va plce,spuneti!Macar sa stiu…Vroiam sa va fac o recenzie a unei carti extraordinare,dar nu e nimeni pe aici.

Va rog din inima,recomandati-mi si mie un film de dragoste frumos.

Am vazut de curand printesa si broasca,si vi-l recomand din inima.U know u love me.Comment,plz! Kiss ya!

6 comentarii (+add yours?)

  1. klauss
    Ian 26, 2010 @ 23:02:13

    filme de dragoste…pai lista mea ar fi lunga…
    1.a walk in the clouds(daca nu l-ai vz ink)
    2.wedding planner
    3.if only
    4.serendipity
    5.the perfect man
    6.just like heaven
    7.wicker park
    8.finding neverland
    9.fools rush in
    10.kate&leopold
    11.enchated
    12.because i said so…
    13.lucky 7
    14.my life in ruins
    15.love happens
    16.a good year
    17.tribute
    18.high noon
    19.bayou lights
    20.the rebound

    Răspunde

    • andragel
      Ian 29, 2010 @ 01:27:29

      scz ca nu am raspuns,dar com fusese listat spam.Anyway,am vazut doar 6,10,si 11.Ms mult pt ajutor.Sper sa le vad pe toate si sa ma lumineze
      xoxo

      Răspunde

  2. simina
    Ian 26, 2010 @ 23:18:13

    film:ps i love you
    si imi place mult ficul, asa ca te rog continua-l.succes la scris !!!

    Răspunde

  3. hormonik
    Mar 09, 2010 @ 17:17:28

    hy vreau parola

    Răspunde

Lasă un răspuns

