And the great end…

Cu toate ca a inceput scoala,nu am mai scris din mai multe privinte.Pe de o parte,aceasta.Serios,o urasca.Sunt tone de teme ce imi afecteaza inspiratia.

Dar este si simplul fapt ca ficul se apropie de final,cu pasi mai repezi decat ar trebui.Nu am de gand sa incerc sa il lungesc,sa il umplu cu actiune si detalii inutile.Voi completa acest stil de jurnal,adaugand ici colo cateva elemente.

Saptamanile astea,de altfel,voi da celor dintre voi ce lasa aici o adresa de e-mail sau trimit un e-mail la andragel@gmail.com,primul capitol din viitorul fic.

Nu dau acum detalii,fiindca este situat in viitorul relativ.Dar titlu am deja😀

In continuare,va las unul din filmele mele de animatie preferate.Printesa si broasca,nominalizata la Oscar si Golden Globes,are ceva din inocenta si puritatea Disney ce parea pierduta etern si o muzica fantastica.

Try it yourself!

http://www22527.megaupload.com/?d=6im1j7ll

3 comentarii (+add yours?)

  1. dienutza942
    Feb 12, 2010 @ 17:14:56

    eu vreau sa`mi trimiti noulf fic prin mail :X:X…dydy_little_butterfly@yahoo.com abia astept sa vad ce idei mai ai :x…si spre sa nu abandonezi iar TUS

    Răspunde

    • andragel
      Feb 12, 2010 @ 18:05:08

      in cursul zilei de astazi vei primi prologul si introducerea,urmand ca dupa ce public primul capitol sa iti sau linkul.

      Răspunde

  2. elyia*(ramona)
    Feb 13, 2010 @ 20:58:50

    e11ly@yahoo.com, si eu astept detalii despre noul fic. multumesc anticipat

    Răspunde

Lasă un răspuns

