Multumesc pentru ca am castigat

Astazi am vrut sa mai scriu,dar nu pot.Daca vreti sa va trimit ciorna,veti sesiza asta.Noaptea uneori ma gandesc la fic,si am multe idei,dar pana dimineata,devin diforme.Asa ca nu am scris inca nimic.Poate saptamana asta,poate daca scap de raceala.

In concluzie,nu stiu de ce m-ati ajutat s-o castig.Asta o stiti voi.Ce va place la acest fic mai mult decat la U.A.I.,spre exemplu,care a fost genial.

Dar chiar asa,voua ce va place la fic?

Intr-o alta ordine de idei,multumesc ca ati facut-o daca ati facut-o.Multumesc ca ma sustineti si va iubesc pentru asta.

Imi lipseste mult un film romantic frumos.Inca il caut si…nimic.Ceva de anvergura lui Painted Veil/Just Like Heaven/Moulin Rouge/The Notebook.

Nu se mai fac filme frumoase…Vreo sugestie,cv?

Pana la urmatorul post,u know u love me.

xoxo

7 comentarii (+add yours?)

  1. Roxxy
    Mar 03, 2010 @ 11:07:19

    Si eu tanjesc dupa o drama romantica buna. In ultimul timp, nu-mi aduc aminte sa fi vazut ceva care sa ma impresioneze, asa ca revad cu placere, pe langa cele amintite de tine, If Only, P.S. I love you, A walk to remember si-ar mai fi dar momentan nu-mi vin in minte.
    Daca iti plac cainii, nu trebuie sa ratezi Hachiko: a dog’s story, e foarte emotionant.
    Daca mai ai vreo recomandare, lasa un comentariu. Se pare ca avem gusturi asemanatoare.
    Te pup :*

    Răspunde

    • andragel
      Mar 03, 2010 @ 14:03:50

      Sa zic Alfie-mie una mi-a placut desi nu e o mare drama.O drama pe care as revedea-o de inca o suta de ori si o recomand este Cold Mountain,cu doi actori ce eu ii ador,Nicole Kidman si Jude Law.
      Atonement,o drama ce mi-a placut,desi se putea mai bine.
      Becoming Jane,mai mult sau mai putin drama.
      The Reader,vazut de curand.Chiar mi-a placut mult.
      Eternal Sunshine of the Spotless Mind este necovential si promoveaza un motto ce eu il ador:daca as avea sansa sa ma intorc in trecut,as repeta aceleasi greseli.
      Am in plan Revolutionary Road si The Aviator ,fiindca am auzit doar lucruri bune.
      In rest,ma mai gandesc….

      Răspunde

      • Roxxy
        Mar 03, 2010 @ 19:21:43

        Revolutionary Road m-a surprins in mod placut.Sincer, nu-l vedeam in stare pe Leonardo DiCaprio sa-si joace atat de bine rolul, desi este un actor foarte bun. Nu mai spun de prestatia lui Kate Winslet care a fost minunata, atat in RR cat si in The Reader. Cuplul asta a fost tot timpul exceptional.
        Cold mountain se numara si printre preferatele mele, mai ales, datorita distributiei.
        Alfie si The Aviator imi mai raman, pe celelalte deja le-am vazut si pot sa spun ca-ti impartasesc aceeasi parere.
        Un alt film foarte bun este The Green Mile, cu Tom Hanks. L-am vazut de 2 ori in 3 zile…

      • andragel
        Mar 03, 2010 @ 20:30:16

        am descarcat If Only si programez sa il vad azi/maine.
        ca filme de razboi,mie una imi plac Valkyrie,cu Tom Cruise in rolul principal.Apoi imi place Inglorious Basterds,care e complet nebun.Dar Valkyrie e mult mai uman,mai „bun”.
        xoxo

  2. mmada1
    Mar 03, 2010 @ 19:44:50

    Hey…Te astept ku un e-mail ku datele:d…..Mai astept datele tale pentru a putea trimite mai departe…si pentru a va putea primi premiile

    Răspunde

  3. stefidanutza
    Mar 04, 2010 @ 18:39:58

    the piano e un film super din 93:x:X

    Răspunde

Lasă un răspuns

