Vampire Academy

Pentru ca o parte din noi ne „stim” din noiembrie,imi permit dupa atata timp sa va fac o recomandare.

Eu citesc masiv literatura „vampirica”.Si cand spun vampirica,vorbesc serios.Cronicile Vampirilor,True Blood,Twilight (of course,duh!),Casa Noptii si mai nou Jurnalele Vampirilor,toate se ingramadesc pe rafturi tot mai putin incapatoare.De fapt,eu sunt o maniaca in acest sens,caci in mare cumpar carti.

Am devenit totusi extrem de atasata de o editura:LEDA, grup editorial Corint.

Am cumparat deja de la ei primele carti din Jurnalele Vampirilor (daca ati vazut Vampire Diaries,you’ve got the point,mes cheries.

Dar tanjeam de ceva timp dupa publicarea unei noi serii.Fiindca la JV nu am avut timp/chef sa vorbesc despre,acum o fac despre o noua serie:Academia Vampirilor.

„Rose Hathaway, o fată semi-vampir, se instruieşte ca să devină gardă de corp pentru o prinţesă-moroi. Antrenamentul ei pentru lupta cu strigoii e unul dur şi plin de primejdii, însă adevăratul pericol ar putea veni de la o idilă tăinuită şi interzisă …” Asta e descrierea editurii.Ce mai pot eu spune despre?

Ca un dream cast pozitioneaza pe Ben Barnes/Kyle Schmid si Sophia Bush/Megan Fox ca protagonisti ai unui viitor film (u can google them!)

Ca dragostea interzisa e tare!

Ca in final cineva se inspira si din tarisoara asta!

Dar de ce sa il comandati?

1.Admin de pe ledabooks e sooper de treaba,mereu dispus sa ajute.

2.Leda are o realtie f deschisa cu cititorii,comunica si colaboreaza.

3.25% reducere!😀

4.Livrare direct acasa.Prin curier/Posta Romana-fara taxe postale.

Mai mult ce mai vreti?

Link Precomanda
Aici puteti citi si cap 2!

Lasă un răspuns

