Imi cer scuze…

In mod oficial,imi cer scz pt absenta,sau pt ca nu am raspuns la commenturi.

Problema este ca am facut varicela (urata boala,jur) si nu am avut dispozitia necesara pt absolut nimic,si pt ca am pierdut teze&multa materie urmeaza saptamani grele pt mine.Imediat ce ma fac bn,vb.

P.S.:Ms mult pt premii.Voi acorda si eu premii curand.xoxo

1 comentariu (+add yours?)

  1. Dyana
    Mai 13, 2010 @ 13:19:32

    uh shi eu am avut asa ca stiu sentimentul … e groaznic😐 … succes cu recuperatul :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

