HaPPy HoLiDaY!

The Bitch is back

So,ar trebui sa va spun ca:

1.Exact sa Sandra Bullock,nu am murit. Foarte dragute comentariile rautacioase ce intrebau asta. Sa va dau adresa la care sa imi trimiteti coroanele funerare?

2.Nu plec nicaieri. Nu abandonez blogul, nu incetez sa scriu. Se numeste lipsa de timp si cadere de inspiratie.

3.In sfarsit am finalizat un nou capitol,pe care l-am impartit pe doua parti, fiindca era prea mare in raport cu standardele mele. Prima parte este aici.

4.Nu am abandonat celalalt fic. Se numeste pauza. Toate energia mea s-a concentrat AICI.

5.Sunt aproape de final. Este un lucru bun. Un lucru productiv si totusi dureros pentru mine. O continuare , daca va veti dori una , nu va mai continua povestea Bellei.

6.Am un fic in minte , o idee simpla si interesanta dar nu, nu dau detalii. Asa sunt eu,secretoasa.

7. THE BITCH IS BACK. xoxo

1 comentariu (+add yours?)

  1. Trackback: HaPPy HoLiDaY! | WLE Daily News

Lasă un răspuns

