O pauza cat trei luni

Pe 8 se implinesc cele trei luni.Si nu vreau sa ma scuz.Pur si simplu m-am rupt de tot ce inseamna Twilight,datorita scolii si a unor probleme de sanatate.Daca ati comentat ceva,voi aproba tot.Ador furia,disperarea,rugamintile,multumirile.
Dar am fost blocata.Nu puteam sa ma conectez aici.Legaturile mele erau moarte.Asa ca am fost socata sa vad ca inca primesc 30-40 de vizite/zi. Socant,socant.
Noul capitol este si sus,si in dreapta,si aici. Nu stiu cat de bun e-cititi,vedeti si voi. Nu mai scriam insa,dintr-o data,am avut un ciudat dar puternic aaces de furie.Ceva-ceva la ore- ceva despre care credeam ca am dreptate nu pare a fi chiar asa. Si nici nu am putut sa adorm.Doar mi-am canalizat furia aici.

Nu vreau sa inchei o asa revenire pur si simplu ci incercand sa raspund la niste comentarii,mai mult sau mai putin binevoitoare.Nu scot nimic.Daca mi-ati scris cv si eu nu am zis nimic,inseamna ce nu am primit nimic😀

1.clara
i:adica nu mai continui cartea? :O :O
r:ba da,precum vezi.dar nu stiam cand🙂

2.~Fefe~
i:E atat de frumos capitolul!
Descrierea e uimitoare si fiecare traire e impresionanta :X
Momentele dintre ei au gust dulce-amar,insa nu conteaza,bucuria ca sunt impreuna e mai mare.
De abia astept continuarea:X
Spor la scris:*

r:ma bucur ca iti place.la partea cu sporul stau rau😀

3.Andreea
i:este super tare!imi place felul tau de a vedea lucrurile si cum pui asta in cuvinte!felicitarile mele
r:idem sus.te iubesc🙂🙂

4.claudia
i:nu mai continui?…😦 (
r:ei,nu ….

5.andreea47
i:am cam ramas fara cuvinte… am citit pana acum zeci de ficuri dar asta e singurul la care am plans, e atat de trist si din pacate atat de adevarat in mare marte pentru “unii” dintre noi. felicitari si astept sa-l termini🙂
r:cuvintele vb de la sine

6.alexa
i:Absolut superb!!!
de abia astept urmatorul capitol …si desi stiu ca va fi din perpectiva bellei o continuare a discutiei din perpectiva ei…
te rog cat de repede poti sa postezi urmatorul capitol!!!!
Spor in continuare XOXO

r:hehe!aveai dreptate😛

7.Erin
i:Scuze ca sunt sacaitoare, dar cand postezi urmatorul capitol?:(
r:nu esti deloc sacaitoare.here u go!

8.saya
i:
a)Next-ul ..cand?
b)da next-ul..nu meritam ?😦 ( off si eu nu mai pot de curiozitate😦 (
c)off frate 2 luni daca nu am rupt compu cu site-ul asta ..si numai pentru a vedea k iar nu este nimic postat..macar spune daca mai continui pentru k mai sunt unii care asteapta cu nerabdare urm cap😦 ( off😦 ( si eu sunt una dintre ele😦
r:draga saya,u esti deopotriva o fana infocata si una f nerabdatoare.
in ordine,eu nu renunt la lucrul meu.continui ce am inceput,chiar daca iau pauza o luna,un an sau 10 ani🙂 asta valabil pt toti
am avut si eu o mare lipsa de inspiratie,ca si cum ma deconectasem de la fic cu totul.astazi am simtit o vibratie de activitate,azi am scris
in al doilea rand,poti subscrie si vei primi pe mail update.sau poti sa ma adaugi ca homepage, sa nu se rupa bietul calc
si,in final,daca toti cei ce asteptau scriau ceva,orice, poate eram mai motivata.sper sa iti placa noul capitol

xoxo
P.S.:spice up ur evening

P.P.S.:eu nu incurajez un astfel de comportament,mai ales in cazul unui pian asa scump.just have fun

P.P.P.S.:nu-i asa ca sunt draguti?u know u love them😡

2 comentarii (+add yours?)

  1. saya
    Noi 02, 2010 @ 20:31:28

    multumim ca nu ai renuntat :X

    Răspunde

Lasă un răspuns

